Zásady zpracování osobních údajů

1. Úvod

Tyto Zásady zpracování osobních údajů popisují, jakým způsobem Interiéry Kopecký (dále jen „Správce“) zpracovává osobní údaje svých klientů a uživatelů služeb v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Cílem je poskytnout vám jasné a srozumitelné informace o tom, jaké údaje o vás zpracováváme, proč, jak dlouho a jaká máte práva.

2. Identifikace správce

Správce: Interiéry Kopecký
Sídlo: Havířská 332, 28002, Kolín
IČ: 01101382
Telefon: +420 776 796 294
E-mail pro GDPR dotazy: info@interierykopecky.cz

3. Kontaktní údaje pověřence pro ochranu osobních údajů

Správce nemá určeného pověřence pro ochranu osobních údajů. V případě dotazů se obracejte na výše uvedený e-mail.

4. Kategorie zpracovávaných údajů

4.1. Identifikační a kontaktní údaje

Právní základ: plnění smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR), oprávněný zájem správce (čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR) – evidence klientů, komunikace, administrativa zakázek, ochrana práv a zájmů správce.

4.2. Fakturační a platební údaje

Právní základ: plnění právní povinnosti (čl. 6 odst. 1 písm. c GDPR)

4.3. Údaje o využívání služeb

Právní základ: plnění smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR)

4.4. Údaje o komunikaci a preferencích

Právní základ: oprávněný zájem správce (čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR) – zlepšování kvality služeb, personalizace komunikace, administrativa poskytovaných služeb.

4.5. Technické údaje

Právní základ: oprávněný zájem (čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR), u marketingových cookies souhlas (čl. 6 odst. 1 písm. a GDPR).

4.6. Zvláštní kategorie údajů (citlivé údaje)

Zdravotní údaje shromažďujeme pouze při poskytování rehabilitačních a fyzioterapeutických služeb v rozsahu nezbytném pro poskytování zdravotní péče.

Tyto údaje zpracováváme na základě:

Zdravotní údaje nepředáváme třetím stranám, kromě případů stanovených zákonem.

5. Příjemci osobních údajů

Vaše osobní údaje mohou být sdíleny pouze s nezbytnými zpracovateli a partnery, a to výhradně za účelem poskytování služeb:

Se všemi příjemci jsou uzavřeny smlouvy o zpracování osobních údajů dle čl. 28 GDPR.

6. Předávání do třetích zemí

Pokud dochází k předávání osobních údajů mimo Evropskou unii (např. při využití cloudových, analytických nebo e-mailových služeb), jsou vaše údaje chráněny tak, že jsou uzavřeny standardní smluvní doložky schválené Evropskou komisí nebo splněny další podmínky Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR). Konkrétní informace ke každému poskytovateli poskytujeme na vyžádání.

7. Doba uchování údajů

Kategorie údajů Právní základ Účel Doba uchování
Identifikační a kontaktní údaje Smlouva / oprávněný zájem Evidence klientů, komunikace Po dobu smluvního vztahu + 3 roky
Fakturační a účetní údaje Právní povinnost Účetnictví, daně 10 let podle legislativy
Údaje o využívání služeb Smlouva Zprostředkování a poskytování služeb Po dobu plnění služby + 3 roky
Zdravotnická dokumentace Právní povinnost Vedení zdravotnické dokumentace 10 let od posledního zápisu
Cookies, technické údaje Oprávněný zájem / souhlas Analytika, bezpečnost, marketing Max. 13 měsíců
Marketingové souhlasy Souhlas Zasílání newsletterů Do odvolání

8. Práva subjektů údajů

Máte právo:

9. Zabezpečení údajů

Správce provádí ochranu údajů prostřednictvím:

10. Cookies a analytické nástroje

Souhlas s používáním analytických a marketingových cookies můžete kdykoliv upravit nebo odvolat prostřednictvím nastavení cookies („Nastavení cookies“) v zápatí webu nebo v informačním banneru při první návštěvě. Přístup k webu není podmíněn souhlasem s cookies a změny souhlasů se projeví okamžitě.

Rozdělujeme cookies podle kategorií:

Nezbytné cookies (technické)

Tyto cookies nevyžadují souhlas:

Analytické cookies

Vyžadují souhlas:

Marketingové cookies

Vyžadují souhlas:

Souhlas s cookies je možné kdykoli změnit nebo odvolat prostřednictvím nastavení cookies dostupného na každé stránce webu.

11. Webináře, semináře a hybridní akce

Při registraci ke službě zpracováváme identifikační a kontaktní údaje. O případném nahrávání akcí budete vždy předem informováni a souhlas bude vyžádán; odmítnutí nahrávání nemá vliv na účast.

12. Zpracování osobních údajů při platbě platební kartou

12.1.

Při platbě platební kartou prodávající shromažďuje a zpracovává osobní údaje, které předává vydavateli platební karty za účelem zpracování plateb a splnění zákonných požadavků dle zákona č. 370/2017 Sb. (o platebním styku) a souvisejících předpisů (PSD2). Zpracovávané údaje zahrnují např.:

12.2.

Předávání platebních údajů je prováděno za účelem zpracování plateb a pro zákonem stanovené účely, jako je identifikace platební transakce a boj proti legalizaci výnosů z trestné činnosti.

12.3.

Právní základ zpracování: nezbytné pro splnění smlouvy dle čl. 6 odst. 1 písm. b) a plnění právních povinností dle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR.

12.4.

Prodávající spolupracuje s poskytovateli platebních služeb regulovanými zákonem o platebním styku, kteří pro nás provádějí přijímání a vypořádání platebních transakcí.

13. Obchodní sdělení

Souhlas se zasíláním newsletterů lze kdykoliv odvolat kliknutím na odkaz k odhlášení v každém e-mailu nebo zasláním žádosti na e-mail info@interierykopecky.cz. Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracování probíhajícího před jeho odvoláním.

14. Automatizované rozhodování / profilování

Správce neprovádí žádné automatizované rozhodování ani profilování ve smyslu čl. 22 GDPR, které by mělo pro uživatele právní účinky nebo se ho obdobně významně dotýkalo. Pokud by takové zpracování v budoucnu nastalo, bude subjekt údajů předem informován a požádán o souhlas.

15. Uplatnění práv

Svá práva můžete uplatnit e-mailem na info@interierykopecky.cz nebo písemně na adresu sídla Správce. Odpovíme nejpozději do 30 dnů.

16. Změny zásad

Zásady mohou být aktualizovány podle právní úpravy, technologického rozvoje nebo požadavků úřadů. Aktuální verze je vždy dostupná na https://www.interierykopecky.cz/ochrana-osobnich-udaju/ .