Rady a tipy
Jste-li podnikatelem v oblasti gastronomie, víte, že je to opravdu nelehký úkol, udržet si svoji klientelu, vydělávat a dokázat, aby se k vám návštěvníci s radostí vraceli, zejména, když třeba podnikáte v menším městečku nebo obci. Stát se vyhlášeným v této oblasti je skutečně o tom, abyste místní nebo i projíždějící dokázali oslovit něčím novým, něčím výjimečným a především poctivým. Pokud začínáte, uvítáte určitě rady, jak zvýšit návštěvnost hospody.
Akční nabídka
Stačí se projít po velkém obchodním domě a pozorovat návštěvníky, co je tak zaujme. V devadesáti procentech to budou akce a slevy. Na to zejména Češi opravdu slyší, proto to pro vás nebude výjimkou, ani když máte restauraci. Dejte jednou za měsíc například akci na nějakého panáka nebo na nějaký drink. Nebo udělejte akci jako takovou, která bude zaměřena třeba na děti, uspořádejte karneval nebo udělejte turnaj v šipkách. Uvidíte, že třeba píchnete do vosího hnízda a lidé se k vám pohrnou. Myslete také na to, abyste v době této akce měli dostatek personálu a občerstvení, ať si neutrhnete ostudu a pak už to půjde samo.